Höösipumppu

tiistai 12. marraskuuta 2013

Jeesusneuvosto vs. Varusteleka

VARUSTELEKA. Höösipumpun valveutuneet lukijat tiesivät mainita seuraavasta aiheesta Höösipumpun seinällä jo lähes kuukausi sitten. Aihe naurattaa ja vituttaa samaan aikaan. Pelkästään näillä tiedoilla epäilys kukkahattujen osallisuudesta aiheeseen kasvaa eksponentiaalisesti. Yllätyksenä ei tule se että jossakin on nyt mieli pahoitettu. On vain uskottava että nuo hössöttävät paskapäät eivät saa tarpeekseen. Ikinä.

Kysehän on tietenkin Varustelekan vaimonhakkaajapaidoista. Miettikää nyt, vaimonhakkaajapaitoja. Huhhuh. Luonnollisesti kauhisteluterroristit pahoittivat mielensä lähes tuhannen salaman lailla ja ottivat yhteyttä mainonnan eettiseen neuvostoon. HAHAHA SIIS MIKÄ NEUVOSTO?

IHAN OIKEASTI. MIKÄ VITUN NEUVOSTO TUO ON? Mihin helvettiin me tarvitaan jotakin jeesusneuvostoja jankuttamaan paskaa toisten mainoksista? Eikö meillä jumalauta lait riitä mainosten sisällön valvomiseen? Mikä joku epämääräinen ämpäripäiden jengi on kertomaan minulle yrittäjänä mikä on eettistä mainontaa ja mikä ei? Onko tuolla neuvostolla tekijänoikeudet eettisyyteen tai epäeettisyyteen? En ymmärrä.

Jeesusneuvoston säännöissä kerrotaan heidän päätösvaltaisuudestaan seuraavaa: "Neuvosto on päätösvaltainen, kun puheenjohtajan tai varapuheenjohtajan lisäksi läsnä on vähintään kolme jäsentä." Mainosten eettisyyden määrittää ilmeisesti siis Jeesus ja kolme opetuslasta. Mikä tyhjäntoimituksen neuvosto kerrassaan. Oikein järjestelmällistä ilonpilaamista. Kaikkien saatanan moraalinvartijoiden huonoimmat ideat organisoituna yhdeksi paskan fiiliksen energiapalloksi. Huhhuh.

Takaisin itse aiheeseen eli Varustelekaan ja "wife beater" -paitoihin. Se yllyttää ilmoittajan mukaan väkivaltaan. Nyt kun suoriin käännöksiin kerran päästiin, se paita suorastaan yllyttää miehet hakkaamaan vaimoistaan paskat ulos. OI KYLLÄ! Etenkin kun se vaimonhakkaaja lukee ainoastaan siinä verkkokaupan otsikossa. Itse paidassahan ei mitään lue. Joka tapauksessa se on välitön yllytys oikein kunnon turpaanvetoon perheen kesken.

Huhujen mukaan yli 108% perheväkivaltatapauksista saa alkunsa tästä. Perheen väkivaltaisesti käyttäytyvä osapuoli käy yleensä tuijottamassa Varustelekan verkkokauppaa, tarkemmin siis hihattomien paitojen otsikoita. Ja vasta sen jälkeen mätetään turpaan.

Villeimmät spekulaatiot pyörivät myös Ulvilan surman ympärillä. Kurkkasiko Anneli Auer kenties Varustelekan verkkokauppaan ennen traagisia tapahtumia? Vain sivuhistoria sen tietää.

Vituttaa jotenkin niin paljon että tällainen nousee puheenaiheeksi. Ja käytännössä yhden yksittäisen hössöttäjän vuoksi. Toki voihan tämä olla Varustelekan mainostemppukin, ja jos on, Höösipumpulta täydet 10 pistettä! Tässä vielä yhden totuuden torven, Iltapaskan versio aiheesta. Lukekaa itse. Mä nimittäin luulen että sain just syövän tästä paskasta.

2 kommenttia:

  1. Ei voi muuta sanoa kuin vitun hullut saatana, miksi tuommoset kaistapäiset jeesusneuvostot päästetään ylipäätään päättämään asioista? Miksi esimerkiksi varustelekan pitää noudattaa tuommosia hulluja? Ja mitä siitä seuraisi jos ei tottelisi nuita hourupäitä, joiden ainoa elämäntehtävä on runkata rinkiin ja ajatella väkivaltaa

    VastaaPoista
  2. Tein sen valituksen sinne neuvostoon, olen 32-vuotias mies ja olin avioliitossani henkisesti väkivaltainen. Halusin vain varmistaa että lähisuhdeväkivallasta keskustellaan mahdollisimman paljon. Jokainen lukutaitoinen varmaan ymmärtää että valitukseni oli ns. harkittu provokaatio eikä mikään paita tai sen nimitys mitään aiheuta, paitsi keskustelua, ja se olikin tässä se pääasia.

    Trololol vaan! Ja sitä paitsi eihän Varusteleka edes mainosta sitä paitaa, joten neuvoston ei ois edes pitänyt käsitellä valitustani. En tiedä miksi mainonnan eettinen neuvosto on edes olemassa mutta sen kautta tapahtui hyviä asioita eli Varusteleka ilmoitti juhlistavansa neuvoston päätöstä ja järjestivät vaimonhakkaajapaita kampanjan jolla keräsivät rahaa väkivallan uhreille.

    VastaaPoista